Page 41 - NTR Jaarverslag 2015
P. 41
Jaarverslag 2015
Voorwoord 2
Verslag raad van toezicht 3
Code goed bestuur
en integriteit
Publieke omroep 4
Directieverslag 6
Twitter heeft in 2015 ruim 9.000 volgers en Facebook ruim 5000 likes. Er komen 5.650 nieuwe abonnees bij op het Clipphanger YouTube-kanaal en hier komen per week meer dan 100 nieuwe abonnees bij. Het aantal pageviews per week van Clipphanger op YouTube stijgt fors in 2015 en er zijn 31 nieuwe video’s toegevoegd.
‘In de klas’ samenwerking
Het project ‘in de klas’ staat in 2015 voornamelijk in het teken van nieuwe videocontent. In totaal zijn ca. 180 afleveringen van verschillende programma’s van 7 publieke omroepen bewerkt voor het voortgezet onderwijs. Het bestaande ‘in de klas’ volume is hiermee in 2015 verdubbeld. Medialogica, College Tour, Kunstuur, Vroege Vogels en de IJzeren Eeuw zijn enkele nieuwe titels die in 2015 worden bewerkt en ‘Een vandaag’ van AVRO/TROS heeft met ruim 30 items het meeste resultaat opgeleverd. Op 31 december 2015 staan er 328 ‘in de klas’ bewerkingen op Schooltv.nl
Prijzen
Programmering 2015
16
Programmering Jeugd & Schooltv 2015
Informatie 20 Geschiedenis 22
Educatie
Diversiteit 28 Kunst & Cultuur 32 Jeugd & Schooltv 35
Organogram 42
25
‘In de klas’
Speciaal voor docenten
Aardrijkskunde
Door op de hoofdstuknaam te klikken, gaat u direct naar het bewuste hoofdstuk
41