De interactieve documentaire Jheronimus Bosch, de Tuin der Lusten heeft de UN World Summit Mobile Award 2016 gewonnen in de categorie Cultuur & Toerisme. De World Summit Award is het multimedia-vlaggenschip van Unesco en UNIDO, organisaties van de Verenigde Naties.
De interactieve documentaire Jheronimus Bosch, de Tuin der Lusten, gelanceerd in januari 2016, biedt de bezoeker de mogelijkheid om tot in de kleinste details in te zoomen op het beroemde drieluik van de middeleeuwse kunstschilder Jheronimus Bosch. De bezoeker kan vrij door het schilderij navigeren om zelf de verhalen achter de taferelen te ontdekken, of de audiovisuele rondleiding volgen. Voor kinderen is er de Klokhuis-tour door het schilderij. Ook is er een Engelstalige versie.
NTR Internet & Innovatie, Het Uur van de Wolf en Pieter van Huystee Film ontwikkelden de interactieve documentaire in samenwerking met de NPO. Bureau Q42 was verantwoordelijk voor de techniek. Bureau Fabrique ontwikkelde het design. De soundscape werd gecomponeerd door Paul M. van Bruggen.
Jheronimus Bosch, de Tuin der Lusten is een wereldwijd succes. Inmiddels staat de teller op ruim 1 miljoen unieke bezoekers. Eerder won de documentaire zilver bij de SpinAwards en goud bij de European Design Awards.